Моника Люински стана рекламно лице на работно облекло

DenNews.bg
28.02.2024
размер на текста:

 Моника Люински, бившата стажантка в Белия дом, която имаше връзка с бившия президент Бил Клинтън, беше избрана за лице на голяма модна марка.

Люински, активистка и авторка срещу тормоза, беше избрана от дамската модна къща Reformation да ръководи последната кампания

Кампанията за работно облекло „Вие имате силата“ стартира в понеделник в партньорство с Vote.org.

Кампанията има за цел да "напомни" на хората за тяхната избирателна "сила".

„Гласуването означава да използвате гласа си, за да бъдете чут, и това е най-определящият аспект на демокрацията“, каза Люински, цитирана на уебсайта на компанията.

"Ако искате да се оплаквате през следващите четири години, трябва да излезете и да гласувате."

 Люински е на 22 години, когато започва романтична връзка с тогавашния президент, който е с 27 години по-възрастен от нея. Новините за връзката им доминираха в новинарския дневен ред на САЩ през 1998 г. и 1999 г., след като президентът първоначално ги отрече, преди да признае за „неподходящ интимен физически контакт“ със стажантата в Белия дом.

През 2018 г. Люинкiи каза, че връзката им представлява "груба злоупотреба с власт" от страна на Клинтън, отбелязвайки, че той е "най-могъщият човек на планетата... с достатъчно житейски опит, за да знае по-добре".

Откакто отново се появи в очите на обществеността през 2014 г., тя редовно се изказва публично срещу кибертормоза, наричайки себе си „нулев пациент“ на интернет тенденцията.

Кампанията Reformation представяЛюински, която моделира кожен тренчкот, яркочервен тоалет от две части, пуловери и друго работно облекло.

„Това е изключително важна изборна година и вярата в големите институции е доста ниска“, казва Reformation на своя уебсайт.

„Разбираме го. Не искаме да бъдем още една марка, просто да ви кажем да гласувате, затова си партнирахме с експерти от Vote.org.“

Като част от кампанията уебсайтът на Reformation включва информация за регистрация за гласуване. Компанията също така направи дарение от $25 000) на Vote.org, най-голямата непартийна организация в страната, която работи за насърчаване на хората да участват в процеса на гласуване.

В интервю, публикувано в понеделник в списание Elle, г-жа Люински каза, че партньорството е в отговор на нарастващото разочарование и апатия на гласоподавателите към президентските избори през ноември.

„Всички трябва да си напомняме, че не можем да позволим това да попречи на необходимостта от гласуване, че това е начинът, по който използваме гласа си. Това е нашата сила“, каза тя пред списанието.

Reformation нае треньор по движение, за да работи с Люински за нейната фотосесия с фотографката Зоуи Гросман.

„Не знам дали това ще прозвучи изтъркано, но мисля, че начинът, по който жените могат да се почувстват по-овластени, е като разпознаят местата, където може да се нуждаят от повече помощ, и поискат тази помощ“, каза Люински относно решението си да стане моден модел .

Г-жа Люински също каза пред Elle, че навършването на 50 през лятото е „истински подарък“.

„Това беше година на приемане. Успях да приема толкова много за себе си и живота си и къде се намирам, така че това означаваше, че да навърша 50 години беше страхотно“, каза тя.

„Вълнувам се от това ново десетилетие и съм обнадежден – което, за някой с много травма, дори да го каже, е страшно.“

Най-четено

Темите от "Свят"

Етикети