Клиенти на ДСК изпаднаха в паника днес, след като при попучаване на информация за балансите по сметките си установиха, че плащанията на 14-и и 15-и юли с дебитни и кредитни карти са осчетоводявани двойно. Много от тях отидоха до клоновете си, за да установят какво е станало и там вежливо им бе обяснено, че има технически проблем и колегите им от централата на банката работят, за да бъдат възстановени обратни двойно надвзетите пари. Разбира се, от ДСК веднага пуснаха информация на сайта си, ето какво гласи тя:
Уважаеми клиенти,
В случай че забелязвате дублирано отчитане на Ваши операции с карти и в следствие на това грешни салда, моля да ни извините. Екипът ни работи приоритетно за отстраняване на тази неточност.
Скоро ще споделим с Вас информация за коригирането на техническата грешка.
С уважение,
Банка ДСК