Промоционални кодове като част от бизнеса

DenNews.bg
15.03.2023
размер на текста:

Можете да използвате промоционални кодове и кодове за отстъпки като част от своята бизнес стратегия или стратегия за растеж, за да:

 

Привличане на нови клиенти
- Привличане на нови клиенти: Както вече беше посочено, 80% от купувачите са направили първата си покупка с дадена марка заради фешън дейс промо код или отстъпка. В резултат на това промоционалните кодове са ефективен инструмент за увеличаване на клиентската ви база.

 

Увеличаване на размера на вашия маркетингов списък
- Увеличаване на размера на вашия маркетингов списък: Искате да накарате повече хора да се абонират за вашите маркетингови имейл бюлетини или да ви следват в социалните медии? Опитайте се да предоставите на абонатите или последователите специални промоционални кодове или отстъпки, които са достъпни само за тях.

 

Възнаграждавайте лоялните клиенти
- Възнаграждавайте лоялните клиенти: Нищо не прави един клиент по-щастлив от това да получи изненадващ подаръчен сертификат, с който да му благодарите за едногодишния бизнес или за това, че е един от най-резултатните Ви клиенти. Промоционалните кодове могат да бъдат ефективен начин да персонализирате ангажираността на клиентите си и да повишите лоялността им.

 

Насърчаване на клиентите да се върнат
- Насърчаване на клиентите да се върнат: Направете примамливо предложение на клиентите, които отдавна не са посещавали магазина ви, като използвате ограничен промоционален код, създаден специално за тях. Ще успеете да увеличите стойността на целия живот на клиента, като подтикнете "спящите" клиенти да се върнат в магазина ви и да пазаруват.

 

Създайте програма за препоръчване
- Създайте програма за препоръчване: Един от най-ефективните инструменти на предприятията за електронна търговия за генериране на органичен растеж и засилване на маркетинга "от уста на уста" са програмите за препращане. Можете да използвате промоционални кодове, за да дадете кредит както на препращащия, така и на препращания магазин, като ги стимулирате да правят повече покупки.

 

Увеличете сезонните продажби
- Увеличете сезонните продажби: В условията на ожесточена конкуренция за вниманието на купувачите по време на пиковите периоди на пазаруване, като например черния петък и киберпонеделника (BFCM), промоционалните кодове и отстъпките може да са от съществено значение за постигане на целите ви за продажби.

 

Проследяване на маркетинга
- Проследяване на маркетинга на влиятелни личности: Вместо да използвате показатели като гледания на публикации или ангажираност, за да оцените успеха на маркетинговите си кампании с влиятелни личности, опитайте да използвате специфични за влиятелните личности промоционални кодове. По този начин ще можете да проследите доларовата стойност на всеки инфлуенсър, което ще ви позволи да решите в кои кампании да инвестирате и от кои да се откажете.

 

Често задавани въпроси относно промоционалните кодове

 

Какво включват промоционалните кодове?
Промоционалните кодове представляват низ от цифри и букви, които купувачите могат да използват, за да получат отстъпки, безплатна доставка или безплатни подаръци при покупките си. В зависимост от целта на промоционалния код достъпът до него може да варира от общодостъпен до ограничен до конкретен клиент.

 

Какъв е най-добрият начин за използване на промоционални кодове в моя магазин за електронна търговия?
Стратегическото използване на промоционални кодове и отстъпки ще бъде от полза за придобиването на клиенти, лоялността и разходите на вашия магазин за електронна търговия. Промоционалните кодове могат да ви помогнат да увеличите маркетинговия си списък, да изградите програма за препращане и да проследите маркетинга на влиятелните лица за вашия магазин, в допълнение към това, че ще насърчат купувачите да харчат повече и по-често.

Най-четено

Темите от "Любопитно"

Етикети