Как да използвате промоционални кодове, какво представляват те и как могат да помогнат за оптимизиране на коефициента на преобразуване и за възстановяване на онлайн продажбите? Отговорите на всички тези въпроси може да откриете в последващия текст.
Какво представляват промо кодовете и как да ги използваме?
Промоционалният код е съставен от комбинация от букви и цифри. Този код може да се използва за получаване на отстъпка за продукт или услуга, например безплатна доставка, като се въведе в уебсайт за електронна търговия. Това е маркетингова стратегия, която предоставя на клиентите още една причина да купуват.
Код за отстъпка отдавна се използва за увеличаване на конверсиите и приходите, до степен, в която са се превърнали в неразделна част от онлайн пазаруването на клиентите. Посетителите рядко завършват процеса на поръчка, без да видят полето с промоционалния код, и много от тях ще реагират като отворят нов раздел за да потърсят неуловимата комбинация от букви и цифри, която магически ще отключи спестяванията. В тази публикация ще разгледаме шест хитри начина да ги заобиколим и да превърнем промо кодовете в оръжие за конверсия.
Как действат маркетинговите промоционални кодове?
Промо кодовете могат да се използват по различни начини, за да привлекат вниманието към най-важните ви оферти. Можете да направите това на място в основните страници или в маркетинговите си кампании по електронна поща, като включите промоционални кодове, които стимулират клиентите ви да направят покупка. Промо кодовете, както вече беше посочено, могат да се използват в различни части на маркетинговата ви фуния. Например можете да ги показвате в „банерите“ в заглавието и в долния „колонтитул“, както и в страничните панели, по време на „браузването“ на потребителя. Според вътрешни данни, над 20% от случаите на отказване от избраните продукти се дължи на тяхната цена, така че като предлагате намалена цена чрез промоционален код, можете да примамите клиентите да се върнат на сайта ви, като на първо място адресирате една от основните причини за напускането на сайта ви.
Защо са важни промоционалните кодове?
Промо кодовете позволяват на клиентите да получат желания от тях артикул на по-ниска цена, като по този начин подобряват цялостното им преживяване при пазаруване. Тъй като могат да се използват по много различни начини, те работят добре, както с нови, така и с връщащи се клиенти.
Например, публичните кодове могат да се използват за придобиване на клиенти, което предполага поставяне на „банери“ и надписи на сайта, за да се привлече вниманието на потребителите. Използвайте кодове в имейли за да може хората да не се отказват от покупката си в последния момент, а да я завършват, ако цената е била причина за отказа. Клиентите ценят още повече обслужването, когато използват промоционални кодове, защото вярват, че получават по-добро обслужване.
Персонализирана стратегия за промоционални кодове
През 2021 г. клиентите ще се интересуват повече от персонализирани оферти, отколкото от масови промоции. Това е отлична стратегия за повишаване на лоялността и задържането на клиентите. Вместо общи оферти, които могат да важат или да не важат, този персонализиран подход позволява на бизнеса да използва данните, като предлага оферти и кодове със стойност. Резултатите могат да подобрят процентите на отворените писма и процентите на кликванията при имейл маркетинг.