Един мъж показа как може да превърнеш несъществуващ ресторант в номер 1 с помощта на социалните мрежи. Става въпрос за Ууба Бътлър - репортер в списание Vice, който е "създател" на The Shed at Dulwich. Хитрият мъж решава да използва властта на социалните мрежи и да превърне едно измислено заведение в най-популярния ресторант в Лондон в туристическия портал Trip Advisor. След 7 месеца експериментът му се оказва повече от успешен - почитатели на кулинарията, блогъри и звезди безрезултатно се опитват да си запазят маса в най-хитовия ресторант. Измисленият The Shed at Dulwich всъщност се намира в малкия двор на Бътлър в Лондон. Той прави примамващи снимки с телефона си и кара приятелите си да пишат ревюта, с които да пробие сред 18 000 ресторанта в Лондон. Той се отличава сред останалите, че предлага на клиентите не просто храна, а емоции. В неговия ресторант може да опитате меню за романтика или пък такова, създаващо уют. И след като никой не може да резервира маса, защото всичко е "заето" за месеци напред, Ууба решава най-после да отвори за посетители ресторанта си. Разбираемо, интересът е повече от голям. Вижте какво се случва във видеото: