Гейзера, най-топлия минерален извор на Балканите, паневритмия, танцът на последователите на Петър Дънов, заснежени писти, пролетни екопътеки, храм „Св. Георги”. Това са част от кадрите, с които Сапарева баня е представена в рекламното видео, което ще популяризира общината на национални и международни форуми като отлична туристическа дестинация. Туристите мами и уханна пита, символизираща гостоприемството на местните. В клипа е включено и част от изпълнение на фолклорния ансамбъл „От извора”.
Както писахме, Сапарева баня е една от българските ЕДЕН дестинации, която ще бъде рекламирана със свой клип. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.
Краткият промоционален клип за Сапарева баня е с продължителност малко над минута. Освен в него, курортната община е включена и в един общ имиджов клип, който е с продължителност малко над 3 минути за всички дестинации, включени в проекта. Видеата включват някои от интересните събития и туристическите обекти на територията на дестинациите.
Ето видеото: