Клип популяризира Сапарева баня като Excellence туристическа дестинация

DenNews.bg
14.01.2017
размер на текста:

Сапарева баня е една от българските ЕДЕН дестинации, който ще бъдат рекламирани със свои клипове за привличане на чужди и наши туристи, съобщиха от Министерството на туризма. ЕДЕН е акроним на най-добри европейски дестинации - European Destinations of ExcelleNce. Инициативата популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.
Кратките промоционални видеа са с продължителност до една минута и половина. Освен Сапарева баня ще бъдат популяризирани и Кюстендил, Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Природен парк Странджа и Сандански.
Освен това има и общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта. Видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия. Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г. Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видеата могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг.
Материалите са издадени и в тираж от 2 000 броя на DVD носители, във версия на български и английски език. Предвижда се те да се разпространяват на място на туристически борси, форуми и др. събития, на които България участва.

Най-четено

Темите от "Сапарева баня"

Етикети