Потребителите не търсят правата си, ако попаднат на некачествени или с изтекъл срок храни

dennews.bg
10.09.2013
размер на текста:

Потребителите не търсят правата си или не знаят как да го направят. Това обяви директорът на Областната дирекция по безопасност на храните в Кюстендил Първан Дангов.
Прави впечатление, че хората масово се оплакват, че им се е случило да попаднат на некачествени храни или такива с изтекъл срок на годност, но като краен резултат не се наблюдава активност от страна на ощетените, коментира Дангов. Според него причината за това е слабата информираност на хората, които не знаят към кого точно да се обърнат. Друга причина, която не бива да бъде пренебрегната, е липсата на доверие в институциите. Повечето от ощетените не вярват, че ако подадат сигнал, ще им бъде обърнато внимание и ще започне проверка точно по техния случай.
Телефонът, на който всеки от вас, потребители, може да се обърне при необходимост се намира и на сайта на Българската агенция по безопасност на храните. Той е следният: 0700 122 99. Ако позвъните на него и подадете сигнал, се гарантира, че анонимността ви ще бъде запазена. За разлика от други институции, тук няма да искат трите ви имена, адреса или да пуснете писмен сигнал на имейла.

Най-четено

Темите от "Дупница"

Етикети