Емблемата на българската чалга „Пайнер” ще се напомпва не само със силикон, но и с европари. Фирмата на димитровградския бизнесмен Димитър Димитров "Пайнер Медиa" ООД е одобрена и ще получи 1 918 233 лв. по Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" за популяризиране на чалгата не само у нас, но и на международните пазари.
Проектът е на стойност 3 197 324 лв. 1 630 498 лв. е финансирането на проекта от ЕС, а 287 735 е националното финансиране на проекта,"Пайнер медиa" ООД ще заплати 1 279 091 лв.
Към момента средствата все още не са усвоени. Началото на изпълнението на проекта е на 23 юли 2012 г., а краят 23 април 2013 г.
"Чрез повишаване качеството на предлагания продукт "Пайнер Медиа" ООД ще съумее да привлече значителен брой нови зрители, да вдигне рейтинга си, като това ще доведе до увеличаване на приходите от реклама. Проектът ще доведе и до разкриването на нови работни места и ще допринесе за развиването на българската икономика", се посочва в описанието на проекта, чиято цел в постигане на устойчив икономически растеж и запазване на лидерските позици на „Пайнер”.