Сапарева баня от 16-те дестинации с мащабна реклама за туристическа дестинация

DenNews.bg
09.02.2012
размер на текста:

Община Сапарева баня намери място в 16-те обекта и места, които ще бъдат мащабно рекламирани за привличане на туристи към непопулярни дестинации у нас.
Компания на Сапарева баня в списъка на Министерство на икономиката, енергетиката и туризма прави община Кюстендил, те ще бъдат популяризирани чрез проектите „Водопадите на Рила-извор на здраве и красота” и "Животворната вода на Пауталия - Велбъжд - Кюстендил".
Кампанията е по инициатива на Европейската комисия, а 16-обекта в България са най-добре представители се в изданията на конкурса EDEN-най-добра дестинации в изминалите години.
За рекламната кампания ще бъдат изработени общо 13 600 брошури на три езика, 6000 карти, 1000 информационни флаери в два езика, 300 папки, 1000 химикалки и 3 банера в два езика.
EDEN дестинациите ще бъдат интегрирани в националната програма за туристическа реклама на страната и ще бъдат включени в националния туристически портал http://www.bulgariatravel.org. Те ще представят и като част от националния туристически продукт на три основни изложения през 2012 година - в Берлин, в Букурещ и "Ваканция и СПА Експо" в София. Комуникационната кампания за популяризиране на EDEN дестинациите на България е на стойност близо 64 285 евро и се финансира от Европейската комисия, която осигурява 75%, а останалите 25% са от националния бюджет.
Проектът „Водопадите на Рила-извор на здраве и красота” беше изготвен с партньорството на Дирекция „Национален парк Рила" и спечели второ място в националния конкурс за отлична туристическа дестинация, свързана със защитените територии" през 2009 г. Маршрутите в него водят до природната забележителност "Водопад Горица" и природен феномен "Водопад Скакавица".


 

Най-четено

Темите от "Сапарева баня"

Етикети