Дупнишки търговец на плочки и аксесоари за баня опита да измами свой клиент с капаро от 200 лв. Потърпевшият Илиян Юруков, който живее в столицата, но строи къща в сапаревобанско село, си поръчал плочки за 390 лв. още през декември месец миналата година. Тогава той оставил в магазина на ЕТ „Вис” 200 лв. капаро. Оттогава досега идвал в Дупница всяка седмица, но вместо плочки или пари получавал какви ли не оправдания от собствениците на магазина. „Камионът се развали и не можаха да ни доставят плочките”, „Имаше няколко напукани и ги върнахме”, „Дойдоха, но бяха друг нюанс и ги върнахме”, били част от оправданията, които Илиян чувал.
„От няколко седмици настоявам да ми върнат парите, след като не могат да ми доставят плочките, но и това ми отказват. До колкото разбрах имало е подобни случаи и с други клиенти”, обясни за dennews.bg Юруков, който потърси съдействие от медиите по случая.
Собственикът на магазина за плочки |
„Пазех си касовата бележка, но въпреки това ми се наложи над два месеца в мраз и сняг да пътувам до Дупница за да видя какво става с плочките”, обясни още Илиян.
След появата на журналисти, собственикът на магазина, намиращ се на ул. „Св. Иван Рилски”, бързо намери и върна 200 лв. на Юруков, въпреки че по-рано през деня отново беше обяснил, че няма нито плочки, нито възможност да възстанови капарото.
„Нали ти казах, че ще се оправим с теб”, беше единственият коментар на търговеца.
„Преди вие да дойдете ми казаха да дам банкова сметка за да ми преведат парите. Как така ще давам сметка и длъжен ли съм да имам сметка, та аз дадох парите на ръка?! Наистина интересно, че като видяха журналисти и веднага намериха парите и ми ги върнаха”, коментира след развръзката Юруков.