Политиката за прокарване на интересите на транспортните фирми и автобусни превозвачи заради пряка връзка с властимащите е основната причина за проблемите и липсата на инвестиции в БДЖ. Това мнение на железничарите в Дупница обобщи за dennews.bg заместник-председателят на синдикалната организация в локомотивното депо Красимир Керезиев. Според него от години частните превозвачи имат силно влияние и лоби сред политиците и затова те пренебрегват инвестициите в железниците в БДЖ.
„Не може без да си вкарал инвестиции да искаш компанията да е конкурентноспособна и печеливша”, смята Керезиев. Именно затова с колегите си е на мнението, че преди съкращенията трябва да се подобри състоянието на инфраструктурата и самите композиции. „Ако първо махнат хората това ще доведе до инциденти, защото старите машини искат много повече поддръжка. А и как може всички пари от ЕС по ОП „Транспорт” да отиват за софийското метро и незнайно още къде, а един лев да не се влага в железниците”, пита още той.
Интервю в Красимир Керезиев вижте в рубриката „Интервю”-www.dennews.bg/news/2011/3/10/1574-sindikalist-bdj-se-unishtojava-v-interes-na-avtobusnite-prevozvachi