![](http://www.dennews.bg/uploads/dupnica/obshti/sgrada-obshtina-dupnica-big.jpg)
Дирекциите в община Дупница ще бъдат намалени от 8 на 4. Това предвижда новата структура на администрацията, която ще бъде предложена от кмета Методи Чимев за одорбение от местния парламент. Пак според нея 17 служители ще бъдат съкратени, на работа остават 100.
Най-голямата дирекция с 27 служители ще бъде „Финансово стопанска дейност, правно-нормативно и информационно обслужване и управление на собствеността”. В нея ще има 2 отдела- „Бюджет и финанси и управление на собствеността” и „Местни данъци и такси”.
В дирекция „Строителство, архитектура, градоустройствени дейности и икономически дейности” ще работят 19 служители в отделите „Архитектура и градоустройство” и „Строителство, чистота и екология”.
14 ще бъдат служителите в дирекция „Социални дейности, административно обслужване на населението и общински архив”. Те ще работят в отделите Социални дейности и духовно развитие и „ГРАО и общински архив”.
В дирекция Европроекти, проектно финансиране и собственост” ще бъдат ангажирани 15 служители в отделите „Европроекти, мрежи и софтуер” и „Собственост и стопанисване”.