Комисията за защита на потребителите подхваща М-Тел

Най-честите жалби са за надписване на сметки, липса на фактури и блокираните от месеци услуги на оператора

DenNews.bg
11.01.2011
размер на текста:

Снимка: corbis

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор М-Тел по сигнали и жалби на потребители.
Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че М-Тел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”, съобщават на интернет-страницата си от комисията.
В началото на септември М-Тел започна въвеждането на нова платформа за обслужване на клиенти, което доведе до редица проблеми и неудобства за потребителите.
В комисията са постъпили и жалби затова, че по технически причини мобилният оператор не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.
Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но М-Тел им отказва.
В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.
В края на ноември правителството и Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) обявиха, че настояват незабавно да спре бойкота на GSM операторите за преносимостта на мобилните и фиксираните номера. Тогава министър-председателят поиска от операторите в най-кратки срокове да решат проблемите, които спират преносимостта. Според него трябва да се подобри комуникацията между тях и да се спрат нелоялните търговски практики, които използват, за да задържат клиенти, информира dir.bg.
 

Най-четено

Темите от "Страна"

Етикети