Цитираните прекъсвания на електрозахранването се дължат на независими една от друга аварии по електроразпределителната мрежа. Това обясниха от ЧЕЗ в писмо до dennews.bg. Използваме, чрез вас, да информираме своите клиенти, че в случай на повреди в електроуредите, предизвикани заради проблеми със захранването, засегнатите гражданите трябва в 3-дневен срок след аварията, да подадат жалба в най-близкия Център за обслужване на клиенти. До 24 часа от подаване на жалбата наши служители ще посетят адреса и ще изготвят констативен протокол за нанесените щети. Ако произходът на повредата бъде доказан и тя е по вина на компанията, ние ще възстановим сумата за ремонт на електроуредите по фактура.
Оставаме на разположение за допълнителни въпроси и разяснения, защото сме убедени, че вашите читатели, които са наши клиенти, трябва да бъдат коректно и навременно информирани.